Saturday, December 12, 2009

.:: DIMANA ALYNNE ::.

hari nih 12 dec 2009..
hari terakhir aku bermaustautin kat damansara damai nih..
aku duk sni lps kawen..hurm, hubby amik umah nih coz dekat dgn opis aku and die..well, dlu aku kje kat plaza mont kiara..dekat sgt2 la dgn umah..kalu x jem, 20min je smpi..

BUT lps ni leh consider aku sbg penduduk kajang laks..hurm..aku kdg2 blur..x taw sama ada decision yg aku buat ni betul or x..dlm mase sebulan lebih aku ulang alik dr damansara ke bangi, mcm2 bnde jd kat aku..and da worst part is kejadian on 10th dec 2009. takut aku nk story kat sni..kalo bole, aku nk lupekan kisah hitam tuh

harap2 sgt la umah br nih OK and xde gangguan mcm yg aku dpt kat umah damansara nih..kadang2 aku berfikir sejenak..knp dugaan melanda aku? knp aku? ade prob ke dgn aku nih? ntah la..hampir x tertahan nk tanggung..life aku b4 dis happy jerk..but now, aku mcm sugul..

and hubby ckp aku dh lost focus..aku dh len mcm..aku lembik..'fragile'..mne pergi alynne yg kuat mcm dlu?

aku terdiam

membisu seribu bahasa

lama aku berfikir kata2 hubby tuh

aku sndr x taw mne pergi kekuatan aku dlu? mne pergi semangat aku yg berkobar2 dlu tuh? impian yg aku sll cite kat hubby..mne semua tuh? knp dgn aku?


thanks for reading! xoxo

No comments:

Post a Comment

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails