Thursday, May 8, 2014

Untold Story? Ceewaahh...

Assalamualaikum,

Entah knp semangat nak ber'blog' datang blk...
Memang mengada2 btul kan..

Bkn aper.. ade terbaca status kwn aku yg di awal mengandung, die ckp unfair lah kalo x cite ttg 2nd pregnant dlm blog dier.. So aku pon, .... " ha ah la.. time Mikhael je aku excited bagai cite dr1st week smpi aku bersalin "

Sorry anak2 mama.. Bukan mama saje2 xmo citer... Mama busy sgt2 masa mama mengandungkan Malik & Safiyyah.. Busy dgn kerja.. Sorry... Sorry...

Actually pernah terdetik nak delete blog ni sbb ade gamba2 mse zaman jahil.. time bile fikir blk, delete jelah post yg ' x elok ' tuh. Syg sgt2 nak delete.. Sbb nak anak2 baca blog ni bile dorg dah besar.. Owh..mntk2 termakbul..hehehe

Pengalaman masa mengandungkan Malik

Masa tu masih di Bangi, tgh bulan puasa... mse nak blk, tetibe je aku ckp ish mcm nak berbuka dgn air sirap + asam jawa lah.. so adik2 opis pon mcm... " eh kak lin.. lain mcm jek... " Mmg masa tu x taw lg pregnant. Time tu plak dpt offer kerja di KL.. mmg rezeki anak2 kan..

Alhamdulillah syukur kepada Allah, 2nd pregnant xde masalah ' morning sickness '. Muntah pon xde! Siap gigih lagi pergi kerja naik public transport. Drpd LRT Star ke opis plak ade lah dlm 10min perjalanan. Ko bygkan! Kuat x kuat ibu mengandung ni! Hahaha ni belum lagi naik tangga turun tangga ke opis kat tingkat 4 tuh!!

Proses kelahiran Wan Malik Zikrullah.. baru la aku rse pecah air ketuban mcm ner.. Ya Allah nikmat sungguh.. Hahaha.. Contraction x sakit mcm melahirkan Mikhael. Malik selamat dilahirkan ke dunia pada 21 April 2012 jam 12:50 tgh hari, Sabtu :)  #welcome to the world sayang :) You're such adorable baby..

3.1 kg - WMZ

Okay.. Esok nak continue pengalaman mengandungkan Safiyyah pulak yek..

Assalamualaikum...






thanks for reading! xoxo

No comments:

Post a Comment

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails