Sunday, April 1, 2012

Bila April

It's been a while since my last entry
I was BUSY with so many things : my babies, my online bisness, my family, my hubby, etc

Okay entry kali ni ada banyak story I nak tulis
Happy reading keh!~
My Wan Mikhael Zaydan Turn To 1 Year

11 February 2012
Alhamdulillah and Thank you Allah
WMZ is now 1yr old
Actually month before birthday WMZ, I dah hint ke hubby nak pegi Cameron Highland
So bole la spent time together2 kat sana masa birthday WMZ
But unfortunately, hubby terpaksa balik kelantan sbb ada urusan family
So tinggallah mama and WMZ berdua di KL
~so sad~

6 March 2012
Yes, it is my birthday yang ke 18thn. 
Lalala~
This time, hubby ajak I keluar dinner and we had dinner di Johnny Steamboat @ Times Square KL
~ tempat datink masa zaman berchenta dulu2~
I ni simple and x byk demand. So kalo hubby ajak mkn tepi jln pon IM OKAY
For me, yang penting is #KasihSayangCinta
 Lepas mkn, I singgah Secret Recipe dan beli cake untuk WMZ and I
 



thanks for reading! xoxo

No comments:

Post a Comment

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails