Thursday, June 23, 2011

dewa cintaku

Dewa Cintaku adalah drama terbaru dalam Slot Akasia Tv3 yang menggantikan drama Nora Elena. Kedua-dua drama ni ada persamaa iaitu ianya diadaptasi dari NOVEL

*sekarang musim buat drama/movie dari novel kot*


Dewa Cintaku adalah hasil nurkilan Dilla Hussein.
Pelakon utama untuk drama ini adalah Fasha Sandha (june) & Iqram Dinzly (iqbal)
Ini merupakan kali pertama mereka berganding bahu dalam menjayakan drama ini
*dua-dua pelakon feveret i! muaxx xoxo*
* penampilan istimewa ' BLACK ' *
pic kredit to : www.facebook.com/welovefashasandha


sedikit ayat power dari novel ni :
* sila baca dengan penuh PERASAN perasaan *
"Walau cinta tak pernah aku cuba,
tak pernah aku rasa,
aku mampu berikan segalanya,'
cuma hanya...
jika kau bawa aku terbang bersama,
meneroka alam cintamu yang beku...
izinkan aku mencairkannya,
izinkan aku temanimu,
hingga ke akhir masa..."
DEWA CINTAKU
i dah layan sampai 3 episod and i puas hati dengan jalan cerita drama ni KECUALI part Fasha (june) main guitar tu x berapa 'ROCK' la. LAyannnnn~~  



thanks for reading! xoxo

No comments:

Post a Comment

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails