Friday, June 12, 2009

.:: ALHAMDULILLAH ::.

" alhamdulillah..."




aku sgt2 bersyukur setelah bermacam2 dugaan yg aku tempuh sepanjang 1 tahun 10 bulan dan 3 hari aku menjalin hubungan dgn die..akhirnya tanggal 5 June 2009, aku dan dia telah selamat diijabkabul.

Aku bersyukur padamu ya Allah kerana telah menemukan jodoh aku dgn die.
Die senior mse zmn blaja aku. yg peliknya, aku x pernah tegur or berborak dgn die. aku hanya mengenali die sbb die aktif teater and waktu tu aku Exco Sukan Kolej.

Terasa mcm skjp je mse berlalu. terasa mcm br smlm je aku jp die kat Aquaria KLCC. Bdk2 Ex-JPPK batch aku yg organized. walaupon x ramai tp aku enjoyed coz itu lah 1st time aku joined aktiviti dorg kat KL..kebetulan aku br beberapa bln abis blaja..

" 21 July 2007 aku bertemu die "

Mmg aku x nafikan bila aku bg salam kat die, hati aku terdetik sumthing. tp aku senyap je.
Terlalu mudah aku membuka pintu ati aku kat die. Dlm mse lebih kurang seminggu, kitorg declared as COUPLE (02/08/2007)

Anyway, setelah bermacam2 dugaan yg aku tempuh, aku dah blaja byk bnde. but yg plg penting is SABAR dgn dugaan yg dtg.


" Tuhan menguji...Tak kan berhenti....."

thanks for reading! xoxo

No comments:

Post a Comment

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails