Sunday, April 19, 2009

.:: Ceritera ::.

NANA'S BIG DAY @ PENANG

1st of all, CONGRATULATION sweety!!! Nana aka Rosfareena Rosly is 1 of my sweet frens mse matrik dlu..such a nice + sweet + cute girl..Cant believed she got married about a mth n a half b4 me..hehehe kidding..Jodoh kan ditgn Yang Esa..but im a lil bit dissapointed cant be there to share her happienest..But as her old fren, i mmg tumpang gembira la..bile taw die dah ade sum1 special,lg la i suke..well ade la story mory dlu2..hakhakahk g.o.s.s.i.p.g.u.r.l - You Know You Love Me -




Hurm dh bertambah kwn i yg dah married..But among our kliks time matrik (I, Mas, Am, Buyu, Is, Kudil, Maria) Nana yg kawin dlu..And next InsyaAllah Buyu then ....heheh InsyaAllah my turn laks..Moge2 everything berjalan according to the plan!!

To Nana..Ops dh jd Mrs. Nana, I doakan yg terbaik utk u..smoge cpt2 dpt baby!! Mesti chomey cam mama die..heheh Lots Of Luv ;p




GEDIKS GURL DAY OUT

Hehe smlm I, Naftalena and Mazz (Ida ade hal, cant join us :( ) telah menyesatkan diri (for da 2nd time) kat Klang..Actually I nak g fitting bj..I punye andaman kat area Andalas..Jauh kan? Xpe lah yg pntg I puas hati dgn bj2 n pelamin dorg..Durh dah la sesat kat tmpt yg sama..call sroot2 pon sesat gak..I dah g dgn sroot2 bln lps tp lupe la jln..hehehe nsb baik hp I canggih ade Garmin..lalalala smpi gak kat destinasi!!

I lupe la smpi sne pkul bp..roughly 3pm kot..dgn lapo giler x igt dunia..dlm sejam lebey la kat tmpt andaman tuh then kitorh trus g JJ Bukit Tinggi..hehe dah E2 je yg best kat Klang..mkn2 n shopping2 x igt dunia smpi kul 8 mlm br la gerak blk..smpi umah i kul 9lebey then kitorg smbg lg dgn mandi kat swimming pool..adoiai..gediks tul..



Next week Mazz plan nak g cycling kat Tmn Botani Putrajy..hehehe
.:: You Know You Love Me ::.
Gossip Gurl

thanks for reading! xoxo

No comments:

Post a Comment

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails