Sunday, October 12, 2008

.:: exausted ::.




Erk..dunno where to start..now I kat staybucks JJ..tgh struggle giler siap'n sap nih..Adoi..I'm totally exausted..Hanya Tuhan je yg taw ape yg I rse..Dgn tdo x cukup..weekends should be I cuti but still hav to work..eventho x dtg opis but consider as I kje gak lah..


My frens sume g beraya tp I sorg2 kat snih wat kje..Damn..What a live..? huhu..Mata I dah pedih nih..bdn dah sengal sengal..tetibe je rse nak demam..tp nape x demam pon..ikut'n hati nak je I MC..tp nnt kje lak x siap..uhuu nak nanges jerk..dugaan apekah ini..??


My consultant ckp bile MY01 dah complete, I kne continue yg MY02 lak...erk..means I akan bz smpi ujung thn ker..when SAP dah go life pon I still sibuk gak coz byk docs yg pending sbb SAP nih..


GoD!!!~ plz help me...
I dah plan bile sume kje I nih dah fully settle, I nak mntk cuti then nak g holiday..hahaha nak tenang'n otak I..skrg nih I serabut..Mkn SAP..Tdo SAP..It's all about SAP SAP SAP!!~

thanks for reading! xoxo

1 comment:

  1. :: ciannye kat u alyn!
    :: sabar je la erk..
    :: anggap tu rezeki u lah k..
    :: mesti lepas ni bertambah2 rezeki
    :: nak2 bile boss u mule yakin dgn kemampuan u tu
    :: i know u can do it gurl.
    :: :)
    :: caiyok!! caiyok!! alyn..
    :: :)

    ^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

    ReplyDelete

Hi. Please show your LOVE here.. xoxo

Related Posts with Thumbnails